Hmi مبتنی بر صفحه کلید با توکار داخلی
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

Hmi مبتنی بر صفحه کلید با توکار داخلی اچ ام آی Dop-110cs
تاریخ انتشار: دوشنبه 30-11-0001
دکمه اشتراک گذاری فیس بوک دکمه اشتراک گذاری توییتر لینک به اشتراک گذاری دکمه اشتراک گذاری ایمیل دکمه اشتراک گذاری واتساپ
Hmi مبتنی بر صفحه کلید با Plc داخلی:

ویژگی های برجسته HMI مبتنی بر صفحه کلید با PLC داخلی:-
* تمام ویژگی های رابط اپراتور Prism LCD
* ورودی ها و خروجی های دیجیتال یکپارچه با ورودی/خروجی آنالوگ اختیاری
* ورودی ها و خروجی های دیجیتال برای 24 ولت DC رتبه بندی شده اند
* پشتیبانی از نردبان منطق و کنترل آنالوگ
* شمارنده و تایمر با سرعت بالا
* PID داخلی، PWM، پشتیبانی از خروجی پالس
* پشتیبانی از دو پورت برای اتصال به PLC / چاپگر / SCADA / Drive.

فن آوری هایی برای دقیق کردن اندازه گیری، فرآیندهای قابل اعتماد و کارآمد مدیریت دارایی کارخانه.


Memosens 2.0
تنها با نوآوری مداوم است که می‌توانیم همگام باشیم و حتی از تقاضاهای در حال تغییر سریع امروزی در مورد اتوماسیون فرآیند جلوتر باشیم. ما فناوری‌های حسگر خود را با همکاری مؤسسات تحقیقاتی و بر اساس خواسته‌های مشتریان خود توسعه می‌دهیم. با این حال، نوآوری در سنسور متوقف نمی شود. ارتباطات صنعتی و فناوری های مدیریت داده برای آماده شدن برای تحول دیجیتال بسیار مهم هستند.

1. Memosens 2.0: فناوری حسگر پیشرفته بارگذاری مجدد شده است


فناوری ضربان قلب
با فناوری دیجیتال Memosens 2.0 زندگی را آسان تر کنید، ایمنی فرآیند را افزایش دهید و در ارتباط بمانید

تکنولوژی Memosens تکنولوژی تجزیه و تحلیل مایعات را متحول کرده است. مقدار اندازه گیری شده را به سیگنال دیجیتال تبدیل می کند و آن را به صورت القایی به فرستنده منتقل می کند و مشکلات مربوط به رطوبت را از بین می برد. با هشدارهای سیگنال در صورت اختلال در انتقال، Memosens انتقال امن داده را برای افزایش دسترسی به نقطه اندازه گیری و فرآیندهای بدون مشکل ارائه می دهد. با Memosens 2.0، نقاط اندازه گیری کاملاً آینده نگر و برای IIoT آماده می شوند.

2. فناوری ضربان قلب


آنالایزرهای کایزر رامان
گرفتن نبض اندازه گیری شما

آیا می خواهید در دسترس بودن کارخانه خود را افزایش دهید و هزینه ها را کاهش دهید؟ فناوری Heartbeat تشخیص و تأیید دائمی را بدون وقفه در فرآیند تضمین می کند. این کارکرد گیاهی مقرون به صرفه و ایمن را در طول کل چرخه زندگی تضمین می کند. طیف وسیعی از دستگاه‌های Endress+Hauser با فناوری Heartbeat موجود است که عملکردهای تشخیصی، تأیید و نظارت را برای بهینه‌سازی فرآیند ترکیب می‌کند.

3. طیف سنجی رامان - تکنولوژی پیشرفته آنالیز نوری


iTHERM TrustSens
ابزارهایی با کارایی بالا که اندازه گیری ترکیب و کیفیت شما را از آزمایشگاهی به فرآیند دیگر انجام می دهند

فن‌آوری پیشرفته آنالیز نوری ما از قدرت طیف‌سنجی رامان برای انجام اندازه‌گیری‌های شیمیایی پیوسته و بی‌درنگ در هر محیطی بدون نیاز به استخراج، آماده‌سازی یا از بین بردن نمونه بومی استفاده می‌کند. با بیش از 40 سال تجربه، عمق و وسعت مجموعه ما به مشتریان ما بینش شیمیایی را امکان می دهد که توسعه محصول را ساده می کند، مقیاس پذیری تحلیلی را ارائه می دهد و کیفیت محصول را از طریق اتوماسیون فرآیند تضمین می کند.

آنالایزرهای کایزر رامان
همه سیستم‌های تحلیلگر ما از فناوری مشترک بهره می‌برند و امکان انتقال آسان دانش و پروتکل‌ها را از آزمایشگاه تحقیق و توسعه به تولید می‌دهند.

کاوشگرهای قیصر رامان
ما راه حل های کاوشگر قوی، قابل اعتماد و با کارایی بالا برای تمام مراحل ماده - جامدات، مایعات و گازها ارائه می دهیم.

4. سنسور دمای خود کالیبره کننده iTHERM TrustSens


برنامه اسکنر Netilion
فناوری حسگر برنده جایزه به کاهش ریسک، بهبود ایمنی فرآیند در کاربردهای حیاتی کمک می کند

Endress+Hauser اولین فناوری سنسور دمای خود کالیبره شده در جهان را توسعه داده است که به طور خاص برای کاربردهای بهداشتی که نیاز به رعایت دقیق مقررات FDA و قوانین GMP دارند طراحی شده است. واحد حسگر یک سنسور استاندارد Pt100 RTD را با یک عنصر مرجع نقطه ثابت بسیار دقیق ترکیب می کند که از اثر دمای کوری برای تولید سیگنال کالیبراسیون استفاده می کند. طراحی برنده جایزه به به حداقل رساندن ریسک و عدم قطعیت های اندازه گیری در فرآیندهای حیاتی کمک می کند.

5. دوقلوهای دیجیتال


راه اندازی ایمن
توضیح دوقلو دیجیتال بسیار ساده است. ایده این است که یک نسخه دیجیتالی از یک چیز واقعی در ابر یک محصول، فرآیند یا خدمات ایجاد کنیم.

دوقلو دیجیتال در تمام بخش‌های صنعتی اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند. به عنوان رابط بین دستگاه‌ها و اجزای فیزیکی در دنیای دیجیتال خدمت می‌کند و نمایش پلتفرم‌های کامل تولید را در سیستم‌های فناوری اطلاعات برای شبیه‌سازی، کنترل و بهبود فرآیندها ممکن می‌سازد. دوقلو دیجیتال با اطلاعات و داده‌های خود، کلید اتصال مجازی زنجیره‌های ارزش و کاربردهای دیجیتال در کل چرخه زندگی است.مفهوم دوقلو دیجیتال یک جنبه مهم در دیجیتالی کردن سیستم های تولید مشتریان ما است. h به همین دلیل، مهم است که تولیدکنندگان و اپراتورهای کارخانه استانداردهای مشترکی را ایجاد کنند تا تبادل این اطلاعات به راحتی و ایمن انجام شود.

وقتی در مورد IIoT یا Industry 4.0 صحبت می کنیم، به دستگاه های هوشمند اشاره می کنیم. این دستگاه های هوشمند همیشه داده های ارزشمندی را ارائه می دهند. این در تضاد با راه حل های مستقلی است که ما اغلب در گذشته در محیط صنعتی داشتیم.

می‌توان این دستگاه‌ها را به ابر متصل کرد و از دوقلوهای دیجیتالی برای ساخت نسخه مجازی آن‌ها استفاده کرد، بعداً در حین کار، تمام داده‌ها در فضای ابری جمع‌آوری می‌شوند و دوقلوهای دیجیتالی می‌توانند یاد بگیرند که چگونه همتای آن تیک می‌زند.

6. رابط ماشین انسانی (HMI) برای عملیات یکپارچه


برنامه SmartBlue
راه اندازی سریع و آسان نقاط اندازه گیری شما با رابط ماشین انسانی استاندارد HMI ما

سادگی از طریق یکنواختی - داشتن دستگاه های مختلف با تفاوت

فن‌آوری‌های اندازه‌گیری اولیه که در فرآیند شما نصب شده‌اند، هنگام راه‌اندازی، بهره‌برداری یا نگهداری می‌توانند چالش‌برانگیز باشند. با مفهوم عملیات یکپارچه رابط ماشین انسانی (HMI)، می‌توانیم به شما در غلبه بر این چالش‌ها کمک کنیم. همه دستگاه های ما یک رابط کاربری یکسان ارائه می دهند که زندگی روزمره شما را آسان تر می کند. زمان کمتر برای درک دستگاه به معنای زمان کمتر برای آموزش و زمان کمتر برای انجام وظایف شماست.

7. برنامه SmartBlue
دسترسی راحت و ایمن به دستگاه های شما

شما یک مکان امن و راحت را در شعاع 20 متری در اطراف دستگاه برای راه اندازی آن انتخاب می کنید. مخصوصاً در مکان‌های صعب العبور یا مناطق خطرناک، راه‌اندازی و راه‌اندازی دستگاه از طریق برنامه SmartBlue بسیار ارزشمند است. برای نگهداری همه داده ها همیشه در زمان واقعی در دسترس هستند. SmartBlue مبتنی بر فناوری بی سیم Bluetooth® است و نیازی به درایور جداگانه ای ندارد. و داده ها به صورت رمزگذاری شده تبدیل می شوند. این سیستم توسط مؤسسه معتبر آلمانی فراونهوفر تأیید شده است.





:: برچسب‌ها: اچ ام ای,خرید و فروش اچ ام ای ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: